Готелі повинні навчити туристів хвалитися своїми Селфі гостиница крым севастополь

Февраль 24, 2015 – 17:48


Готельєри усього світу вказують на важливість соцмереж в маркетинговій стратегії, особливо націленої на мілленіалов, які проводять в інтернеті під час подорожі більше часу, ніж будь-яке інше покоління. Вони люблять хвалитися перед друзями в Facebook, Twitter або на FourSquare, демонструючи, де вони знаходяться, що роблять, що їдять і п'ють і інш. Тому для того, щоб досягти успіху в онлайн-маркетингу на ринку індустрії гостинності, необхідно, щоб продукція була цікава для sharing - тобто для того, щоб поділитися нею з передплатниками. А для цього вона повинна бути сучасною, оригінальною, розкішною, або просто відрізняється від всього іншого. У готелі повинно бути щось унікальне, будь то стиль, дизайн, технологія, оточення або обслуговування. Необхідно створити щось таке, чим гість обов'язково захоче поділитися в соцмережі - зробити фотографію, щоб її потім відтворили "друзі друзів його друзів".


Готелям потрібно приділяти більше уваги цій зміні в купівельному поведінці, зазначає Патрік Лендман, виконавчий директор Xotels. Наприклад, необхідно розширювати аудиторію передплатників сторінки на Facebook. Мова не про проплаченому кількості, а про якість, яке органічно призведе в результаті до зростання клієнтської бази. Креативні готельєри будують стратегії саме навколо задоволення потреб гостей, створюючи унікальну атмосферу: оточення повинно змушувати гостя робити красиві фотографії і ділитися ними в соцмережах (це важливо - мало хто захоче викладати в Facebook ідеальні фотографії з сайту). Стиль деяких готелів настільки заворожує, що блогери, що захоплюються оригінальним дизайном, пишуть про них пости, а фотографіями діляться їхні численні передплатники в Twitter і Facebook. Цим отельерам не довелося докладати додаткові зусилля для того, щоб роздобути аудиторію - за них все зробила їх продукція.
Націленість на орієнтований на соціальні мережі ринок - ключ до тих, хто живе в реальності "Селфі" і "репост". Готельному бізнесу пора забути про шаблонні тексти на сайтах, стандартні номери та лобі і вузькість мислення, упевнений пан Лендман. Немає нічого гіршого, ніж прокинутися в готелі і не відразу усвідомити, який це місто, оскільки номер виглядає так само, як в будь-який інший готельної мережі. "Настав час дати любителям Селфі те, що вони хочуть", - підкреслив пан Лендман.


rachelstamprocks.com

Похожие статьи:

  1. Пристрасті треба віддаватися, а не говорити про це душевная боль
  2. ЖК «Лісовий квартал» - комфортний будинок, в якому хочеться оселитися
  3. Поліція буде охороняти туристів і заодно догляне за правильною роботою гідів
  4. Щоб заробити більше балів треба частіше літати і більше витрачати
  5. «Горки Місто» чекає туристів на відкриття зимового сезону