Оцінка зірковості готелів

Февраль 16, 2015 – 15:29


Існує ряд міжнародних критеріїв, що визначає статус і зірковість готелю. Порівнюючи конкретну готель, за цими параметрами, можна перевірити заслуженість нарахованих цьому готелі зірок.
Люди, які багато подорожують, часто задаються питанням: за якими ж критеріями можна визначити якість готелю? І дійсно, часто буває так, що готелі з однаковою кількістю зірок у нас і за кордоном, істотно відрізняються один від одного не тільки в плані дизайну, але і за якістю обслуговування і ціною за номер. Існує ряд міжнародних критеріїв, що визначає статус і зірковість готелю. Порівнюючи конкретну готель, за цими параметрами, можна перевірити заслуженість нарахованих цьому готелі зірок. 


В однозіркових готелях в номерах повинен бути умивальник, а душ і туалет повинен припадає на п'ять номерів. Постільна міняють раз на 7 днів, а двомісний номер повинен бути не менше 10 квадратних метрів. У номері є рушники, шафа, стільці, дзеркало і вішалка.
У номерах готелів з двома зірочками зміна білизни відбувається раз на 6 днів. Туалет і ванна знаходяться в номері. Крім того в будівлі повинен знаходитися ресторан в якому пропонується різноманітне харчування.
Тризіркові готелі міняють рушники кожен день, а постільну білизну два рази на тиждень. Номери додатково обладнуються кондиціонерами, телевізорами, іноді холодильниками. У ванній повинно знаходиться мило. З додаткового сервісу варто згадати басейн, автопарковку, обмін валют, перукарню.
В чотиризіркових готелях більш красивий дизайн, більше туалетного приладдя. Там є бізнес центр, оренда автомобілів, в номерах міні бар. У готелі можна замовити прання, прасування, можна відвідати сауну і так далі.
Номер п'ятизіркового готелю повинен бути не меньше16 метрів квадратних. Ну і сервіс та обслуговування відбуваються на більш високому рівні. Іноді додатковий телефон може встановлюватися у ванній. Тут додаткових пропозицій набагато більше, ніж в готелях з чотирма зірочками.

Похожие статьи:

  1. Оренда сцени для заходів
  2. Основні пам'ятки Афін
  3. Вибір кондіціонера